SİTEMİZDEN ÜRÜN SATIN ALMA VE ÖDEME YÖNTEMİ
Sitemizde tanıtılan ürünler nasıl satın alınabilir?
– Kayıt bilgilerinizi sisteme yükleyerek kendinizi tanıttıktan sonra(Bkz. Kayıt Kılavuzu) satın almayı düşündüğünüz ürünü “Sepete Gönder” butonunu tıklayarak sepetinize ekleyiniz. Sepete eklemek istediğiniz her ürün için aynı işlemi tekrarlayınız. Sepetinizde toplanan ürünleri “Sepetim” butonunu tıklayarak görebilirsiniz.
– Herhangi bir ürünü sepetinizden çıkarmak isterseniz, ürünün sol yanındaki kutucuğu işaretleyiniz ve “Sil” butonunu tıklayınız.
– Sepetinizde bulunan herhangi bir ürünün adedini değiştirmek için “Adet” hanesindeki sayıyı istediğiniz gibi değiştiriniz ve “Kaydet” butonunu tıklayınız.
– Satın alma işleminizi tamamlamak için “Ödemeye Git” butonunu tıklayınız. Karşınıza gelen sayfadaki bilgileri kontrol ediniz ve bir sonraki adım için “Devam” butonunu tıklayınız.
– Karşınıza gelecek sayfadan, yapmak istediklerinizi seçip “Devam” butonunu tıklayarak “Siparişi Sonlandır” sayfasına gidiniz. “Siparişi Sonlandır” butonuna bastığınızda ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz.
– Siparişiniz, aldığınız ürünlerin bedeli ödendikten sonra tamamlanmış olacaktır.
Sepet Nedir?
Sepetin, marketlerde kullanılan tekerlekli sepetten farkı yoktur. Ne var ki, sitemizdeki “sepet” sanal ortamda yer almaktadır. Satın almayı düşündüğünüz ürünleri sepetinize atabilir, istemediğiniz veya almaktan vazgeçtiğiniz ürünleri sepetten çıkartabilir, adetlerini değiştirebilir ve hatta satın almaktan tamamen vazgeçebilirsiniz.
Bu işlemler, sipariş tutarını ödemeden önce seçmiş olduğunuz ürünlerin liste halinde görülmesini ve ayrıca sepetin, içindeki bilgilerle saklanabilmesini sağlar. Örneğin satın almak istediğiniz ürünleri işyerinizde öğlen saatlerinde seçip sepetinize yerleştirebilir ve akşam evinizdeki bilgisayardan tekrar sepetinize girerek işleminize devam edebilirsiniz.
Sepetinize yerleştirdiğiniz ürünler, 15 gün süreyle sepetinizde kalır. İşleme, 15 günlük süre dolduktan sonra devam etmek isterseniz, ürünleri yeniden seçip sepete yerleştirmeniz gerekir.
Bu olanaklara rağmen, sepetinizi siparişe dönüştürme sürenizin 3 saati aşması halinde önerimiz, sepeti boşaltıp yeniden doldurmanızdır, çünkü söz konusu 3 saatlik süre içinde sepetinizdeki ürünlerin stok durumları değişmiş olabilir.
Sitemizde Yer Alan Ürünlerin Fiyatları ve Stok Bilgileri Hangi Sıklıkla Güncellenir?
Sistemimizde fiyat ve stok bilgileri her gün güncellenir. Stoklarımızda olmayan bir ürünü satın almak mümkün değildir. Stoklarımızda olmayan ürünler sitemizde görüntülenmez.
Stokta Olmayan Bir Ürün Satın Alınabilir mi?
Sistemimiz stokta olmayan ürünlerin satın alınmasına izin vermez. Bu nedenle, satın alma sürecine ara vermişseniz, sepetinize, varsa önceden yerleştirdiğiniz ürünleri silmenizi ve seçtiğiniz ürünleri sepetinize yeniden yerleştirmenizi öneririz.En doğrusu, ürünün, sepette çok zaman geçirmeden satın alınmasıdır.
Satın Alma İşlemi Sırasında İnternet Bağlantısı Kesilirse Sipariş Ne Olur?
İnternet bağlantısı herhangi bir nedenle kesilirse, seçtiğiniz tüm ürünler sepetinizde saklanır, silinmez. İnternet bağlantısı yeniden sağlanınca, sepetinize giderek işleminize devam edebilirsiniz. Bağlantınızın 3 saati aşan süre için kesilmesi durumunda, stok değişikliği olasılığı nedeniyle yukarıda açıklandığı gibi sepetinizdeki ürünleri yenilemeniz önerilir.
ÖDEME
Ürünlerin Bedeli Havale veya EFT ile Ödenebilir mi?
Almak istediğiniz ürünlerin adını, adetlerini, ürünlerin teslim edilmesini istediğiniz adresi ve fatura adresini, banka dekontundaki gönderici hesabı, tutarı, tarihi ve açıklama bilgilerini adf@adf.org.tr adresine yazınız. Ürün bedelini ödeyeceğiniz hesap bilgileri aşağıdadır:
Banka: Akbank
Şube: 0250 – Yeşilköy / İSTANBUL
Hesap No: 56613
IBAN: TR32 0004 6002 5088 8000 0566 13 (TR320004600250888000056613)
İstemiş olduğunuz ürünler, sipariş bilgileriniz kontrol edilip onaylandıktan sonra, belirtmiş olduğunuz adrese gönderilecektir.
Ürün Bedeli, Adrese Teslim Sırasında Elden Nakit Ödenebilir Mi?
Sipariş tutarı, adrese teslim sırasında elden nakit, banka kartı veya çekle ödenemez.
Ürün Bedeli Kredi Kartıyla Ödenirken, CVV2 Kod’u Neden İstenir?
Tüm dünyada kredi kartı dolandırıcılıklarına bir önlem olarak bankalarca CVV2 kodu kullanımına başlanmıştır. Bu kod, kredi kartınıza ait bilgilerin doğrulanması için gereklidir. Uygulama, tamamen sizin güvenliğinizi sağlamaya yöneliktir ve internet üzerinden “Sanal POS” ve “Mail Order” yöntemlerinden birisiyle ürün satın alabilmeniz için gereklidir. Bankacılık sistemi, CVV2 kodu girilmeden kartın size ait olup olmadığını doğrulayamaz.
Satın Alınan Ürünlerin Tutarı Kredi Kartı Limitini Aşıyorsa Ödemeye, Daha Yüksek Limitli Bir Başka Kredi Kartıyla Devam Edilebilir Mi?
Sistemimiz bir sepet için aynı anda sadece bir kredi kartı kabul etmektedir. Böyle bir durumda, sepetinizin içeriğini, bazı ürünleri çıkararak, kredi kartı limitinize uygun hale getiriniz ve ödeyiniz. Devamında, sepetten çıkarmış olduğunuz ürünleri tekrar sepete yerleştiriniz ve bu kez ödemenizi diğer kredi kartınızı kullanarak tamamlayınız. Bu durumda sistem, siparişi iki ayrı sipariş olarak algılayacaktır. Kısacası, seçtiğiniz ürünleri kredi kartlarınızın limitlerine göre değişik sepetlere paylaştırınız.
Kredi Kartı Bilgileri İnternet Üzerinden Girmek Yerine Telefonla Verilebilir mi?
Önerimiz: Kredi kartı bilgilerinizi hiçbir zaman telefon veya e-postayla, hiç kimseye vermeyiniz.